Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2018

ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ


Το 2018 η αίτηση του σχολείου μας "CLIL καινοτομία για ενεργό μάθηση εκπ/κών και μαθητών" με κωδικό αριθμό 2018-1-EL01-KA101-046721 εγκρίθηκε για χρηματοδότηση στο πλαίσιο της Βασικής Δράσης 1/ΚΑ1  για το έτος 2018 του προγράμματος Erasmus+.

Πρόκειται για νέο Σχέδιο Μαθησιακής Κινητικότητας 24μηνης διάρκειας, που υπέβαλλαν οι εκπ/κοί ΠΕ06 Χασομέρη Βασιλική και Νικητάκη Καλλιόπη και θα υλοποιήσoυν σε συνεργασία με εκπ/κούς ΠΕ70 που διαθέτουν επάρκεια στην ξένη γλώσσα, με στόχο την πιλοτική εφαρμογή σε διαθεματικά προγράμματα.

Το Σχέδιο βαθμολογήθηκε με  95,30/100 και αξιολογήθηκε με "υψηλή συνάφεια πρότασης σε σχέση με τους στόχους της  δράσης του οργανισμού και την επίτευξή τους που δύναται να παραγάγει υψηλής ποιότητας μαθησιακά αποτελέσματα για τους συμμετέχοντες και την εκπαιδευτική κοινότητα γενικότερα". 

Το περιεχόμενο της πρότασης αφορά στη μέθοδο CLIL, μια συνεχώς εξελισσόμενη και ραγδαία αναπτυσσόμενη εκπαιδευτική μέθοδο διπλής εστίασης  (dual-focused teaching)  στην οποία μια γλώσσα-στόχος διαφορετική της  μητρικής, χρησιμοποιείται τόσο για την εκμάθηση του περιεχομένου μιας  θεματικής ενότητας (π.χ. Μουσική, Φυσική Αγωγή, γεωγραφία, φυσικά κ.ά.) όσο και για  την εκμάθηση της γλώσσας-στόχου. Η μέθοδος CLIL, ως μία σύγκλιση βιωματικής μάθησης,  εστιάζει στην τεχνική του ‘μαθαίνω πώς να μαθαίνω’. Η γλώσσα κατακτιέται λειτουργικά, καθώς το περιεχόμενο, καθορίζει τη γλώσσα που θα διδαχθεί.